רשת חדרי כושר גו-אקטיב

טיפים בתחום הכושר

הקפידו על מנוחה מספקת. מפתחי גוף רבים אינם מסוגלים להעלות במסת גופם מכיוון שהם תמיד מתאמנים וגופם נמצא בהתאוששות מתמדת מאימונים תובעניים אלו. מנוחה הולמת בין האימונים ובמקרה הצורך לקיחת הפסקה של מספר ימים כל חודשיים-שלושה (בתקופת אימונים אינטנסיבית), תחדש את מאגרי הגליקוגן, תגביר את המטאבוליזם ותאפשר למדדים הורמונליים כגון טסטוסטרון וקורטיזול לחזור לרמתם האופטימלית. עליכם להבין כי מנוחה היא חלק בלתי נפרד מהאימון.

לאימון התנסות

בחר מועדון
יש לודא כי הטופס תקין ומלא
מאשר קבלת מידע אודות ומבצעים והטבות בהתאם לחוק התקשורת
{Date:body} {clubNameHidden:body}

7721 non_stop_funfitness_post-208x208

חיפוש באתר

9940*

בואו לפגוש את המאמנים שלנו:

יהודה שפיר יהודה שפיר:
רכז Indoor Cycling

ההרגשה של להיות חלק מקבוצה, שעושה הכל ביחד, עד לרמת הנשימות - אין כמוה